fredag 5. august 2011

Kort til StampARTIc






Denne gangen har vi laget mosaikk kort.


På mine bidrag har jeg bruk, akvarell papir, Ranger distres dabbere. Claudine Hellmuth stempler. Jeg dabbet på farge på skumstempelet og stemplet på akvarell. Stemplet etterpå med clearstempel. Jeg lagde bakgrunn på akvarell, delte de opp i biter og plasserte på lim ark.

This time we made mosaic cards.


In my constribution, i used watercolor paper, Ranger Distress stain dabber, Claudine Hellmuth stamps. I dabbs on the color to foam stam and stamped on watercolor paper. Stamped afterwards with clear stamps. I made the background on watercolor paper and Ranger distres dabber. Split thenm up into pieces and placed on the adhesive sheet.

2 kommentarer:

Sivic sa...

Tøffe kort!!
Husker vi lagde en del mosaikk kort for en tid tilbake, og synes det er artig at dere drar frem disse gamle teknikkene igjen : )
Ser du limer på bakgrunnen kant i kant, jeg brukte som oftest å drysse glimmer pulver mellom rutene : )
Ha en fortsatt fin sommer!

Yvonne sa...

Hei takk for tilbakemeldingen :) morsomt å dra frem litt gamle teknikker og variere litt på hvordan man setter de sammen. Fin sommer til deg også :) Yvonne